video

Loading...

Thursday, 4 September 2014

choc indulgence


 Assalamualaikum...
ku persembahkan kek choc indulgence pulak kali ni...hehehhe

resepi lama...kek dah glemer...cuma lately cam dapat sambutan pulak...mungkin ramai tergoda tgk kilatan ganache kat luar tu kot...

jom jamu mata dengan gambar2 kek....
kalo berminat nak ode...blh wasap saya 012-2333 574...perkenal kan diri dulu tau..


sy stay kat sg buaya , rawang...delivery melibatkan tol sy tak hantar tau...kan jenuh pulak nk bayar tol & minyak sama harga ngan kek...kesian pulak customer...

kecuali atas urus niaga yg rm200 keatas...& libatkan kawasan tertentu je sy blh hantar..

tapi masih jugak ada caj untuk tol & minyak yg minimum..

kalo nak datang amik sndiri lagi elok...boleh jumpa kat tol sg buaya...sy boleh hantar kat situ...


yg ni kek yg belum di lepa kat luar nya...dah siap firm kan mousse putih & hitam nya semalaman dalam peti...esk nya keluarkan & baru kita lepa...

kek ni memang tinggi u ollss...x boleh tutup kotak kek..
bayangkan kek saiz 7" je dah cecah 2kg berat nya....

7" tu maksud nya 1/2 adunan kek...
kek je 1/2...adunan mousse tu sy guna adunan full...sbb tu tinggi..



 yg ni keratan rentas untuk makan sendiri....
 seksi kan kek ni...yg ni full size...8 inci....
nak ode sila kan wasa...012-2333 574
jangan call tau....sms atau wasa...senang sy nk refer nanti...